Diskuse

A je to!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jen si říkám, jak je možné, že ta policie byla tak účinná, když před pár dny na Silvestra byla bezmocná? Nebo jí to nikdo předem nenahlásil?

3 0
možnosti

..tady je vidět...že policajti pegidu nejprv zavřeli na náměstí...vyzvali je k odchodu...ale jaksi nebylo kudy....a pak je začli kropit...zezadu...tedy je hnali jako dobytek.....pro ti kordonu jinejch policajtů....

...žádný molotovy jsem neviděl...možná byly možná ne...a taky jsem neviděl žádný záběry na účastníky demonstrace proti pegidě....:-(

2 0
možnosti
Foto

sledoval jsem to na německých TV stanicích.

Ona to ta Pegida opravdu trochu přepískla s těmi zápalnými lahvemi.

0 0
možnosti

Mila pani, protoze jsem byl ve vcerejsich diskusic oznacen za janevim co, telefonoval jsem dnes dopoledne pres hodinu s vnuckou, ktera v tom Koline studuje.

Pravda je takova, ze policie oddelovala od sebe tabory Pegidy a demonstrantu proti Pegide.

Kdyz ovsem zacaly od Pegidy letat na policii kameny a zapalne lahve, policie zasahla tak, jak mela.

To, ze vam to zrejme prevypravel nekdo jinak, neni samozrejme vase chyba.

Ale preci jenom byste si mela overit o cem pisete.

0 3
možnosti

...jj...a hele.... zeptejte se vnučky...existujou vůbec ty uprchlíci ???...nebo nám je jen virtuálně malujou...???....a ty ženský si prsa omačkaly v novorčním poblouznění....???

2 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1260x
Starobní důchodkyně z malého města v Čechách.

Seznam rubrik