Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

Migraci řeší EU od roku 2004 !, čili deset let s tímto mizerným výsledkem hic! Pan Keller píše v dnešním Právu, že slavný Jean-Claude Juncker píše skvělá doporučení, ale on s těmi emigranty žít nebude, ale bude žít v resortu, který bude obehnán žiletkovým drátem a s 24 hodinovou bezpečnostní službou ...Za 10 let se mohli za peníze EU tito běženci odvážet zpět...

2 0
možnosti
MP

I když jsem také v té věkové kategorii, kdy by mi to mohlo být jedno, tak není. Skoro každý, kdo po sobě zanechává nějaké potomstvo, si dělá starost o jejich budoucnost a tudíž mu nemůže být jedno, jaká bude.

Já se toho už nedočkám, ale vsadím se, že plno těch sluníčkových dívčin přijde k rozumu ve věku 40+, zvláště pokud budou mít dcery.

3 0
možnosti

Plíživé nasírání-u mne už je totální, přesto paní blogerce R^

a velké plus panu Přibylovi!

2 0
možnosti
MP

Mám obavu, že svůj dosavadní limit ještě silně překročíte.

1 0
možnosti
JP

Ani "karma" není zdarma

    Ani já nepatřím k výjimkám, když vyhledávám aktuální témata. Ten, kdo si rád popovídá o pejscích, může vyznat svou lásku v časopisech pro pejskaře. Milujete přírodu? Pište své názory do časopisů, pro něž je hlavní náplní.

    Dnes budete žasnout, jak se Vám karma navýší, když jste za pomoci vulgarismu nakopla aktuální téma přímo do brňavky. Zastávám jeden jediný, pro mne přijatelný názor. Pokud propagátoři přísunu uprchlíků doporučují, že máme přijmout x migrantů, nesmí k tomu dodávat, že se postará náš stát. Ti, kdo je zde chtějí mít, se o ně musí postarat a ubytovat sami. To je přece logické. Zupácké myšlení stylu: My je tady chceme a vy se o ně postaráte (!) je ve svém důsledku nehoráznou drzostí. Tím se totiž zbavují jakékoliv osobní odpovědnosti. Nebudu zde prosit za "Klokánky", to už za mne učinili jiní. Nedovedeme se ale odpovídajícím způsobem ozvat, když k nám někdo cpe utečence, aniž by za ně přijal osobní odpovědnost. Věřím, že IDnes se připojí svou iniciativou, aby umožnila těm, kdo zde tyto lidí chtějí a propagují je, jejich ubytování přímo u nich doma. Měl by vzniknout seznam těchto dobrovolníků a jejich jména zveřejněny. Reportéři by měli tyto občany objíždět a dávat nám je za příklad. Vždyť by to byl krásný počin lidské solidarity! Já je k sobě vzít nemůžu. Rád si dám vepřové, mám rád pejsky a jsem praktikující katolík. Na krku mám zavěšený křížek a podkovu. Navíc držím Vánoce. A to všechno bych si musel odepřít. Uprchlíci mohou jíst pouze velice drahé skopové, králičí a hovězí. Levné vepřové jim nesmíme předložit. Takže, milí bezvěrci, hlaste se! Ale pozor! Bezvěrci jsou u muslimů také na indexu! Potom, abychom se od nich izolovali. Ti, kteří je zde s láskou přijmou, budou dělat mrtvého brouka. Budou je "milovat" stejně jako my ostatní, ale ve skutečnosti pro ně nehnou prstem. Už vidím podnikatele, co zakázali kuřácké pauzy, jak naopak umožní muslimům v pracovní době klekat na kobereček a modlit se tím správným směrem!

5 0
možnosti
BP

plíživé nasírání - jak výstižnéR^

7 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1260x
Starobní důchodkyně z malého města v Čechách.

Seznam rubrik